VÄLKOMNA TILL MIN FÖRSTA BLOGG

4 Mar

Tack vare den moderna tekniken får man kontakt med resten av världen. Jag tänker ta den här möjligheten och lära mig att skapa min första Blogg på svenska & spanska genom WordPress som ett sätt att kommunicera med min familj och vänner. Jag vill gärna närma mig de som bor på tre olika länder: Chile, Spanien och Sverige.

Den här längtan på kommunicera har med tiden blivit ett behov och har ökat sedan jag blev pensionär i december 2009.

Jag vill helst dela med mig av det jag har fått tillträde till och har njutit av i detta härliga land, Sverige, sedan jag kom hit på nittiotalet.

Att leva i ett multikulturellt samhälle som Europa är har sina fördelar. Det är därför jag vill publicera och ta emot artiklar om litteratur, konst, musik, vanor och seder, hälsa och använda foton och videor som handlar om det.

Jag vet inte om mina vänner är redo att ta emot denna utmaning men jag kommer att bli väldigt glad och nöjd om jag märker att de har tagit sin tid för att bläddra i denna blogg och kanske skriva någon kommentar.

Genom att visa sina åsikter får jag chansen att utveckla min inlärning i denna bransch som leder till att förbättra vår kommunikation. Så jag tackar Er på förhand för att ni har vilja och lust att vara med i denna fantastiska nya utmaning och använda den moderna tekniken som ett medel att närma oss varandra.

EN VACKER BUKETT ROSOR TILL DIG!

EN GÅNG TILL VÄLKOMNAR JAG ER TILL

MIN FÖRSTA BLOGG PÅ SVENSKA & SPANSKA.

En stor kram!

Graciela, Chely, Maggie.                      

Kommentera

